Brezplačna dostava nad 50.00 €
KOŠARICA Small_basket 0 artiklov (€0.00) Arrow_down_white
Phone_badge
Brezplačna pomoč
080 30 40

Dostava

Spletna trgovina VETSHOP omogoča naslednje načine dostave blaga:

1. Dostava po pošti

Dostavo naročenega blaga na ozemlju Republike Slovenije opravlja POŠTA SLOVENIJE. V kolikor želite drugega paketnega distributerja, nas prosim kontaktirajte.

Stroški pakiranja in pošiljanja niso vključeni v ceno izdelkov. Cena za pošiljanje znaša 3,00 EUR.

V primeru naročila v vrednosti 50,00 EUR ali več vam stroškov pakiranja in pošiljanja ne zaračunamo.

Pozor, pri plačilu po povzetju si Pošta Slovenije obračuna strošek vplačila. Ta strošek ni vračunan v kupnino ali naše stroške pakiranja in pošiljanja!

Pozor, pri plačilu po povzetju s kartico GLS zaračuna stroške provizije banke v višini 1,43% od višine odkupnine!

Za naročila izven Slovenije se zaračuna poštnina skladno s cenikom GLS distributerske službe.

Pri naročilu zamrznjenih izdelkov je potrebno plačilo po predračunu ali s kreditno kartico. Pri tovrstnih izdelkih vršimo redne dostave pri nakupih nad 50€ (celotno naročilo tako zamrznjenih, kot ambientalih izdelkov mora dosegati višino 50€) ali pa jih osebno prevzamete na našem sedežu (Cesta v Gorice 8, 1000 Ljubljana).

Za več informacij glede prevzema oz. dostave zamrznjene hrane nas lahko pokličete na 01 200 66 63.

Dostave se vršijo v naslednjih mestih, točna lokacija prevzema po dogovoru:

OSREDNJA SLOVENIJA

  • Ljubljana
  • Vrhnika
  • Logatec
  • Kamnik
  • Domžale
  • Trbovlje
  • Litija

DOLENJSKA

  • Novo mesto
  • Krško
  • Kočevje
  • Trebnje
  • Grosuplje
  • Brežice
  • Črnomelj

GORENJSKA

  • Kranj
  • Jesenice
  • Škofja Loka
  • Radovljica

PRIMORSKA, NOTRANJSKA

  • Koper
  • Nova Gorica
  • Postojna
  • Sežana
  • Idrija

ŠTAJERSKA, PREKMURJE

  • Celje
  • Velenje
  • Maribor
  • Ptuj
  • Murska Sobota
  • Slovenj Gradec

 

VRAČILA

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILA BLAGA

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe sklenjene na daljavo, to je od spletnega nakupa.

Odstopni rok poteče 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik oziroma, v primeru delne izdobave posameznih kosov blaga iz enega naročila rok potečete 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.


Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje IRIS d.o.o., Cesta v gorice 8, 1000 Ljubljana, e-naslov: [email protected] o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali po elektronski pošti). Ne glede na obliko odpovedi mora potrošnik podjetju predložiti kopijo računa. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

UČINKI ODSTOPA OD POGODBE

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen stroškov poštnine, ki so nastali pri vračanju blaga v podjetje). Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga. Potrošnik blago vrne ali izroči podjetju, ki je potrošniku blago dostavilo, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o dostopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.


POGOJI VRAČILA BLAGA (omejitve pri uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe)

Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Možnost vračila ne velja:

za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.


STVARNA NAPAKA

Opredelitev stvarne napake

Napaka je stvarna:

  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
  • če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Pictogram_truck
Ponujamo vam
brezplačno poštnino
Pictogram_lock
Garantiramo vam
varen nakup
Pictogram_group
Zagotavljamo vam
prijazen odnos
Bodite obveščeni o aktualnih vsebinah